Degenerativní onemocnění kloubů - artróza
Nabízíme diagnostiku a následné léčení včetně aplikace medikamentů a předpisu rehabilitace.
Traumatologie
Nabízíme ošetření běžných úrazů pohybového aparátu, poranění vazů a šlach. Následuje přiložení léčebné ortézy přímo v ambulanci. Pro sportovce je také možno nabídnout sportovní ortézy zn. DONJOY.
Dětská ortopedie
Naše ambulance poskytuje vyšetření kyčelního kloubu novorozenců, u dětí vyšetření skoliosy, ploché nohy, dětské sportovní úrazy...
RTG Kolena
RTG kyčle
RTG koleno
RTG skolióza
RTG kyčel
Léčba degenerativních onemocnění páteře
Zabýváme se léčbou bolestí zad, provádíme RTG diagnostiku, obstřiky a mobilizace postižených úseků a předpis rehabilitace.
RTG páteř
RTG krční páteř
Operační léčba
V případě nutnosti podstoupit operaci nabízíme kontinuální péči v SZZ Krnov. Nabízím letité zkušenosti s operační léčbou zlomenin, ošetřováním sportovních úrazů  - zejména kolenního a ramenního kloubu. U léčby degenerativních onemocnění se jedná především o totální náhrady kolenních a kyčelních kloubů.
© 2013 MUDr. Jiří Sztefek
urychluje hojivé procesy měkkých tkání výrazně napomáhá k léčbě po úrazech a operacích má výhodu v tom, že nealergizuje zmírňuje bolesti kloubů je výbornou alternativou injekční a tabletové formy kloubní výživy Cena jedné aplikace je 790Kč. Tato metoda není hrazena ze zdravotního pojištění. Počet aplikací se liší podle diagnózy. Počet injekcí je možné upravit dle individuální domluvy.
Léčba krevní plazmou
Metoda PRP  (platelet - rich plasma) – je odběr vlastní krve ze žíly pacienta (2 zkumavky), ze které se ve speciálním přístroji oddělí krevní plazma obohacená o krevní destičky. Tato oddělená krevní plazma je poté aplikována do indikovaných míst pacienta. Ošetření probíhá v předem stanovenou dobu přímo v ordinaci, doba přípravy koncentrátu je 20 minut.
Vlastní plazma obohacená o krevní destičky obsahuje protizánětlivé a růstové faktory lidské krve, které mají pozitivní vliv na hojivé a regenerační procesy svalů, šlach, vazů a kloubních chrupavek. Pro ty, kteří chtějí podrobnější informace, odkazuji na stránky Wikipedie, kde je vše podrobně popsáno včetně mnoha odkazů na celosvětovou literaturu.
Výhody aplikace krevní plazmy
artróza kloubů, nejčastěji kolenních, kyčelních, hlezenních, počet aplikací je 3-5x bolesti pat – patní ostruha nebo zánět povázky patní, počet aplikací je 1-3x bolesti a záněty Achilovy šlachy, počet aplikací je 1-3x bolestivý loket z obou stran, tzv. tenisový nebo oštěpařský loket, počet aplikací je 1-3x úrazové a poúrazové stavy – po podvrtnutí kotníků, kolen s poraněnými postranními vazy,           nebo natažení či natržení svalů, počet aplikací je1-3x pooperační stavy – po operacích ramen nebo kolen ke zmírnění zánětu a urychlení           regenerace kloubu, počet aplikací je 3-5x
Nejčastější indikace k aplikaci injekcí jsou