Rázová vlna

Metoda první volby u chronických stavů pohybového aparátu

bolesti ostruhy patní, ramene, Achillovy šlachy, podkolenní šlachy, při potížích s „tenisovým loktem“ a „skokanským“ kolenem

• Mechanická stimulace postižené tkáně navozující reparační a regenerační procesy
  • Odstraňuje vápenaté usazeniny, snižuje svalové pnutí a bolest
  • Cena jedné aplikace 400,- Kč

Léčba krevní plazmou

Metoda PRP (platelet – rich plasma) – je odběr vlastní krve ze žíly pacienta , ze které se ve speciálním přístroji oddělí krevní plazma obohacená o krevní destičky. Tato oddělená krevní plazma je poté aplikována do indikovaných míst pacienta. Ošetření probíhá v předem stanovenou dobu přímo v ordinaci, doba přípravy koncentrátu je 20 minut. Vlastní plazma obohacená o krevní destičky obsahuje protizánětlivé a růstové faktory lidské krve, které mají pozitivní vliv na hojivé a regenerační procesy svalů, šlach, vazů a kloubních chrupavek. Pro ty, kteří chtějí podrobnější informace, odkazuji na stránky Wikipedie, kde je vše podrobně popsáno včetně mnoha odkazů na celosvětovou literaturu.

Výhody aplikace krevní plazmy

• urychluje hojivé procesy měkkých tkání
  • výrazně napomáhá k léčbě po úrazech a operacích
  • má výhodu v tom, že nealergizuje
  • zmírňuje bolesti kloubů
  • je výbornou alternativou injekční a tabletové formy kloubní výživy

Cena jedné aplikace je 1000,-Kč.
Tato metoda není hrazena ze zdravotního pojištění.

Počet aplikací se liší podle diagnózy. Počet injekcí je možné upravit dle individuální domluvy.

Nejčastější indikace k aplikaci injekcí jsou

• artróza kloubů, nejčastěji kolenních, kyčelních, hlezenních, počet aplikací je 3-5x
  • bolesti pat – patní ostruha nebo zánět povázky patní, počet aplikací je 1-3x
  • bolesti a záněty Achilovy šlachy, počet aplikací je 1-3x
  • bolestivý loket z obou stran, tzv. tenisový nebo oštěpařský loket, počet aplikací je 1-3x
  • úrazové a poúrazové stavy – po podvrtnutí kotníků, kolen s poraněnými postranními vazy nebo natažení či natržení svalů, počet aplikací je 1-3x
  • pooperační stavy – po operacích ramen nebo kolen ke zmírnění zánětu a urychlení.regenerace kloubu, počet aplikací je 3-5x

Degenerativní onemocnění kloubů – artróza

Nabízíme diagnostiku a následné léčení včetně aplikace medikamentů a předpisu rehabilitace.

Traumatologie

Nabízíme došetření a doléčení běžných úrazů pohybového aparátu, poranění vazů a šlach.

Dětská ortopedie

Naše ambulance poskytuje vyšetření kyčelního kloubu novorozenců, u dětí vyšetření skoliosy, plochonoží.

Léčba degenerativních onemocnění páteře

Zabýváme se léčbou bolestí zad, provádíme RTG diagnostiku, obstřiky a mobilizace postižených úseků a předpis rehabilitace.

Operační léčba

1. Nemocnici Karviná Ráj, Vydmuchov 5
    • Včetně operací kloubních náhrad – totálních endoprotéz.
    • Velkou výhodou je velmi krátká čekací doba výkonu.
    • Jednodenní operační výkony v Nemocnici Orlová
  2. SZZ Krnov