Léčba krevní plazmou

Metoda PRP (platelet – rich plasma) – je odběr vlastní krve ze žíly pacienta (2 zkumavky), ze které se ve speciálním přístroji oddělí krevní plazma obohacená o krevní destičky. Tato oddělená krevní plazma je poté aplikována do indikovaných míst pacienta. Ošetření probíhá v předem stanovenou dobu přímo v ordinaci, doba přípravy koncentrátu je 20 minut. Vlastní plazma obohacená o krevní destičky obsahuje protizánětlivé a růstové faktory lidské krve, které mají pozitivní vliv na hojivé a regenerační procesy svalů, šlach, vazů a kloubních chrupavek. Pro ty, kteří chtějí podrobnější informace, odkazuji na stránky Wikipedie, kde je vše podrobně popsáno včetně mnoha odkazů na celosvětovou literaturu.

Výhody aplikace krevní plazmy

• urychluje hojivé procesy měkkých tkání
  • výrazně napomáhá k léčbě po úrazech a operacích
  • má výhodu v tom, že nealergizuje
  • zmírňuje bolesti kloubů
  • je výbornou alternativou injekční a tabletové formy kloubní výživy

Cena jedné aplikace je 990Kč.
Tato metoda není hrazena ze zdravotního pojištění.

Počet aplikací se liší podle diagnózy. Počet injekcí je možné upravit dle individuální domluvy.

Nejčastější indikace k aplikaci injekcí jsou

• artróza kloubů, nejčastěji kolenních, kyčelních, hlezenních, počet aplikací je 3-5x
  • bolesti pat – patní ostruha nebo zánět povázky patní, počet aplikací je 1-3x
  • bolesti a záněty Achilovy šlachy, počet aplikací je 1-3x
  • bolestivý loket z obou stran, tzv. tenisový nebo oštěpařský loket, počet aplikací je 1-3x
  • úrazové a poúrazové stavy – po podvrtnutí kotníků, kolen s poraněnými postranními vazy,           nebo natažení či natržení svalů, počet aplikací je 1-3x
  • pooperační stavy – po operacích ramen nebo kolen ke zmírnění zánětu a urychlení           regenerace kloubu, počet aplikací je 3-5x

Degenerativní onemocnění kloubů – artróza

Nabízíme diagnostiku a následné léčení včetně aplikace medikamentů a předpisu rehabilitace.

Traumatologie

Nabízíme ošetření běžných úrazů pohybového aparátu, poranění vazů a šlach. Následuje přiložení léčebné ortézy přímo v ambulanci.

Dětská ortopedie

Naše ambulance poskytuje vyšetření kyčelního kloubu novorozenců, u dětí vyšetření skoliosy, ploché nohy, dětské sportovní úrazy…

Léčba degenerativních onemocnění páteře

Zabýváme se léčbou bolestí zad, provádíme RTG diagnostiku, obstřiky a mobilizace postižených úseků a předpis rehabilitace.

Operační léčba

V případě nutnosti podstoupit operaci nabízím provední zákroku v:

1. Nemocnici Karviná Ráj, Vydmuchov 5
    • Včetně operací kloubních náhrad – totálních endoprotéz.
    • Velkou výhodou je velmi krátká čekací doba výkonu.
  2. SZZ Krnov